Aslında insan hayır yapmaya, iyilik yapmaya niyetlenirse beklenti içine girmemeli. Ama insanız bekleyebiliyoruz. İyi niyetimden vuruldum vurulmaya da devam ediyorum. Huyum bu sanırım vazgeçemiyorum da. İnsanlara şans vereyim diyorum, kaybeden ben oluyorum. Sadece artık biraz daha kendimi koruma altına alma niyetim var. Enkazın altında kalmamak için..
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
3 arkadaşıma üniversitesi sinavlarinda geçen donem yardım etmiştim ve notlarinin hiçbiri de 90 assagisi değildi. Sadece bir sınavım için 3unden de yardım istedim güya şans eseri biri o gün uyuyakalmis biri unutmuş biri de sınavim çoktan bitti sanmış. Hiçbirini affetmeyecektim ama çok özür dilediler. O zamandan beri iyiliğin içinde her zaman nankörlük barindiracagini anladım