
Benimkisi ihanet.

Ne kadar büyük konuşsak da ZAMAN adı altında affetmediğimiz hiçbir şey yok sanırım ama içimiz soğur bunu değiştirmek affetmekten daha zordur
Karşımızdaki insana ne kadar duymak istemese de seni affetmiyorum desek bile maalesef bir şey değişmiyor zamanla karşındaki unutuyor o yüzden her şey gönülde bitiyor kalpleri kazanmaya çalışmak gerek 🌸
Aynen öyle haklısın 🌷
🌸🌸😊
Cevap
0Cevap
Hakkımı yiyen kimseyi affetmem yanına da bırakmam
En iyisi 🌷🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?