Çok kapsamlı bir soruyla daha karşınızdayım. Ben hemen başlayayım "empati kurmak". 😊


-Adaletli davranmak.
-İnsanlara, insan gibi davranmak. (Hor görmemek, aşağılamamak gibi)
-İnsanları anlamak ya da en azından anlamaya çalışmak.
Bu konularda oldukça iyiyimdir.
İyi bir dinleyici olduğumu ve çok iyi anlayışlı olduğumu. Empati duygum da yüksek kendimi övdürdünüz ya ne diyim size?
Amacım biraz da oydu zaten kendimizin iyi yönlerinin olduğunun farkına varmalıyız 😊
Hızlı okumak, hızlı yazmak, dil çalışmak, hafıza işlemleri.
Koşu, ağırlık kaldırma, zaman yönetimi, pratik matematik hesapları, kanunlar, algı.
Cevap
3Cevap
İnsan silebiliyorumdur
İnsanları yargılamadan anlamaya çalışmak
hayvan bilgim ve araştırmacı olmam
Hızlı karar vermek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?