Toplum içinde birilerinin karşısın da ki kişiyi azarlaması bağırıp hakaret etmesi küçük düşürmesine tavrınız ne olurdu müdahale mi ederdiniz yoksa sessiz mi kalırdınız?
Kalabalık içerisinde aşağılamayı bırak, nasihat etmek bile hakaret etkisi oluşturur. Bir insana bir şey söyleyeceksem yalnız yerde söylerim. Sınırlarımı ve sinirlerimi aşırı derecede zorlamayan kimseyi kalabalık içinde haşlayıp ezmem.
En İyi Cevaplar