Hızlı yaşayan erkekleri itici mi buluyorsunuz?

Sorum öncelikle kadınlara. Kendimden örnek verecek olursam hayatı şu yaşıma kadar hızlı yaşadım. Yaşamak istediğim yapmak istediğim çoğu şeyi yaptım. İnsanlar tarafından hoş karşılanmayacak şeyleri bile tekrar tekrar yaptım. Sizce bu tür bir insanin sevmeye sevilmeye hakkı yok mu?
Hızlı yaşayan erkekleri itici mi buluyorsunuz?
Cevapla