Birine beddua etmek mi istiyorsunuz ve şu an tutacağını hissediyorum o zaman yorum yapmak ister misiniz?

Neden ahınız alındığını anlatın
Öncellikle benim bedduam tüm yaşadığım süre boyunca bana kötülük yaşatan ve benimle empati kurmayan herkesin yargıladığı ve de yaşattığı şeyi yaşaması dileğiyle herkesin çünkü ben herkesi anlamaya çalışırken insanlar beni anlamamakta ısrar ediyor tek dileğim tüm hayatım boyunca allah insanları yargıladığı şeyleri yaptırsın ki diyelim sen bizi yargılamıştın şimdi nasıl hissediyorsun diye ve de umarım dileklerimin hepsi gerçek olur
Birine beddua etmek mi istiyorsunuz ve şu an tutacağını hissediyorum o zaman yorum yapmak ister misiniz?
Cevapla