Neden ahınız alındığını anlatın
Öncellikle benim bedduam tüm yaşadığım süre boyunca bana kötülük yaşatan ve benimle empati kurmayan herkesin yargıladığı ve de yaşattığı şeyi yaşaması dileğiyle herkesin çünkü ben herkesi anlamaya çalışırken insanlar beni anlamamakta ısrar ediyor tek dileğim tüm hayatım boyunca allah insanları yargıladığı şeyleri yaptırsın ki diyelim sen bizi yargılamıştın şimdi nasıl hissediyorsun diye ve de umarım dileklerimin hepsi gerçek olur
Öncellikle benim bedduam tüm yaşadığım süre boyunca bana kötülük yaşatan ve benimle empati kurmayan herkesin yargıladığı ve de yaşattığı şeyi yaşaması dileğiyle herkesin çünkü ben herkesi anlamaya çalışırken insanlar beni anlamamakta ısrar ediyor tek dileğim tüm hayatım boyunca allah insanları yargıladığı şeyleri yaptırsın ki diyelim sen bizi yargılamıştın şimdi nasıl hissediyorsun diye ve de umarım dileklerimin hepsi gerçek olur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Noluyo la burada
Beddua siparişi vericektim
Hayatımı skn Ali ve Mehmete beddua talep ediyorum o zaman..
Kabul olur
İnşallaah
Beni doğuran ne ayıp ve p. içleri harici kimseyle sorunum yok onlarada beddua etmem
Seni doğuran ve p. çlerimi anlayamadım onlarla sorunun ne peki
Sevilmeyecek yaratıklar çünkü
Bende kendimkilerle alakalı öyle düşünüyorum ve de aslında yetişkinlerle anlaşsam dahi bazı geri kafalı olanlarla anlaşmıyorum ve ters düşen taraflarımız oluyor aileme gelirse onların bana yaptığı şeyi asla unutmicam
Ayrıca beni doğuran ka. ltak yazdım ne ayıp diye düzeltmiş site bize bıraktıkları en büyük miras onlar gibi kötü ebeveyn olmayacağiz
Kesinlikle öyle ben asla çocuğuma ailemin bana yaptığı şeyi yapmicam asla onlar hep hayatımı mahfetti artık bir an önce onlardan ayrılmak istiyorum onların bana yaşatmadığı kötülük yok birde herkes o kadar aile baskın bit toplum ki herkes diyor ki ailendir yapar annendir yapar babandır yapar böyle bir şey yok yapamaz! Herkes kendi üstüne düşen sorumluluğu yapmalı bu soruyu o yüzden açtım şimdi alta yorum yapıp anlatıcam
Ben kime ailemin yaptığı kötülükleri anlatsam millet aile yapar anne yapar babandır yapar hepsi haklı bir ben haksızım burada boğuluyorum bir kere babam beni öldüresiye dövdü bir kız da o günden sonra beni aradı dışarı çıkalım buluşalım diye ama vücudum morardı bend gelemem dedim ve sonra ne oldu dedi bende dedim ki babam bana şiddet uyguladı o da olabilir baban dedi böyle bir şey olabilir mi sence ben sadece merak ediyorum kızın böyle demesi çok hadsizdi kocan uygular kocandır baban uygular babandır böyle bir şey yok o kız bir kere babasından şiddet görmedi bir kere böyle bir şey yok annem de küçükken bana şiddet uyguluyordu
şu an da ben ünideyim babam işten çıktı tam ben üniversiteye giderken iş kurucam diye var ya abi bir insan bu kadar mı başarısız olmak için yaratılmış şey için demiyorum ama kabul et git işe çalış ben senden hep çalış demiyorum bari üniversitem bitsin kendisi babası o üniversiteye giderken ona ekonomik zorluklar yaşatmış diye laf edip duruyor aynısını bana yaptı işe de girip çalışmıyor hiçbir şey yapmıyor evde anca oturuyor çalışıyorum diye iki bir şey yapıyor bilgisayardan sonra da elimizde avucumuzda ne varsa sattırıp zarar edip duruyor haliyle bende üzülüyorum çünkü neden benim de hayatım var yaşamak istediğim ve üni bunun için iyi bir yer sanki
Okumadım. Kötülük neymiş la
güseL kafha