Hiç hoşlanılacak bir özelliğim yok bu çok kötü bir şey mi?

Hiç hoşlanılacak bir yanım yok, aşırı düz bir kişiliğim var ilgi çekmiyorum hiçbir şekilde hem dış görünüş olarak hem de kişilik olarak, çok sıradan biriyim, artı olarak fazla çekingen içime kapanık biriyim. Ne özgüvensiz kızlar var hepsi seviliyor seviyor o duyguyu tadıyorlar galiba biraz da şans meselesi bu sanırım, o özgüvensiz ve sıradan görünen insanların içinde kimsenin bilmediği o güzel yanı keşfeden keşfediyor seven seviyor, beni seven kimse çıkmadı bugüne kadar, çıkmaz da zaten. Çünkü ben birinin duygusal olarak his besleyeceği bir insan değilim, her anlamda. Ben hiç sevilmemeyi hak ediyor muyum bu özelliklerimden dolayı
Hiç hoşlanılacak bir özelliğim yok bu çok kötü bir şey mi?
Cevapla