Keyifli ve Sagolu bir geceden herkese iyi geceler.. İnsanlar sizin cennetinizi mi hak etmiştir, cehenneminizi mi? Gönlümün cennetine koyduklarım ve cehenneminde yaktıklarım.. 🦁
Cennetinize koyduklarınız mı daha fazladır, cehenneminizde yaktıklarınız mı?
Cennetime koyduklarım daha fazla. Çünkü bana kötülük edenleri cehennemimin kapısından bile içeriye almıyorum. Kin, nefret beslemem kimseye. Hayatımdan çıkarır, yoluma devam ederim. Onlar aslında hiç yokmuş gibi yapar, siler atarım. Dünyada yaşanacak bir sürü güzel duygu varken, içimi kin ve nefret duygularıyla doldurmam. Yani cehennemimin içinde bir kişi bile yok o yüzden. Cennetimdekilerle mutlu mesut yaşar gideriz...
Herkes aslında kara kaplı bir defter. Ve ben o kitabın sadece dış görüntüsünü ve bana gösterdiği yaprakları kadarını biliyorum. Neler içerdiğini ve ne kadarını yansıttığını bilemeyiz. Bu nedenle çok sevdiklerim dışında herkesi arafta bırakıyorum, ne cennetime ne de cehennemime layık görmüyorum.
Kolay kolay kimseden nefret edemem ben. Sadece bir kişi var nefretimi kazanan. Arafta olanlar çok fazla bende galiba. Cennetimdekiler az herkes giremez oraya. Giren de çok rahat eder ama...
Etrafımda az insan kaldığına göre, diğerleri çoktan cehennemimde yanmış ve küllerini de rüzgar savurmuş olmalı. Cennetimde sadece ailem dediklerim var. Geri kalanlar ise arafta
bunu kibir için söylemiyorum ama Benim hayatımda olan insanlar her zaman yerleri ben de cennettir çünkü benim için hepsi çiçektir değer veriririm Asla kırmamaya çalışırım elimden ne geliyorsa onu yapmaya çalışırım o yüzden sevdiklerim iyi ki hayatımdalar 🌸
Cehennem🔥 İçinde şunu söylemek istiyorum ben hiç kimseyi hiçbir cehenneme sokmam ama eğer biri benim günahıma ahımı ve haksızlığıma itina ile girmişsem zaten o insan cehennemini bulacaktır çünkü hakkımı helal etmem istediği kadar tövbe etsin Allah c. c neyi emretmiş kul hakkı kul ile kulumun arasında demiş Ama gerçekten hakkı varsa o yüzden en büyük cehennem bu bence 🔥
Gönlümün cennetine koyduklarım ve cehenneminde yaktıklarım Ne çok şey anlatıyor gözlerine baktıklarım Çok şey anlatıyor gözümden akıttıklarım... Ahmak ıslatan parçası acayip severim 😊 Sorunun cevabına gelirsek ben kimseyi cehenneme koymadım aslında kimseyi yargılamam, karışmam ve gayet de iyi birisiyim ama kendi kendilerine cehenneme koyduklarım çoğaldı insanların vefasızlığı veya işi bitince çekip gitmesi gibi. Kinci bir yapım var ama onca şeye rağmen merhametimde var ve o beş kişi hariç hepsini cennete koyarım ne yaparlarsa yapsınlar. Ahirette elbet hesaplaşırım hele o canımı daha çok yakan o iki kişi ile...
Yaktıklarımız bak sana bir dost tavsiyesi bırak yaktıysan dönme herkes gitsin yoluna kardeşim şimdi herkes için vazgeçtiklerimiz kadar özgür olsun ben yarin yep yeni bir dünya ile uyanacağım sende öyle yap onlar bizden vazgeçtiyse bıraktıysa en başından bırak dönme ardına bakma
Cehenneme koyduklarımız daha fazla. Böyle var ya orada yansınlar, daha da çıkmasınlar istiyorum. Bilirim ki, daha az alırım ben. Psikopatım ben ne yapayım? Hakedenler girsin istiyorum. Daha zevke geleceğim eminim.
Ne cennetin güzelliklerini sunabilecek bir sevgim var, ne de cehennemin kötülüklerini yaşatacak bir kinim. Araftan daha büyük bir hiçlik, haykırınca sesin geri aksetmediği uzun bir koridor kadar boşum.
Kimseye cennet vaat etmiyorum hayatıma alırken ya da yanlış yapanları cehennemde yakmıyorum. Hayatı olduğu gibi yaşıyorum bu kadar keskin olmak çok anlamsız ve gereksiz 😇
Benim için cennet veya cehennem adalet terazisindedir. Onun da tek sahibi Yaradan olduğu için ben sadece bir kulum. Her şeyi ona bırakıyorum. O bana can damarımdan daha yakındır.