Cocuk sınıfta güler yüzlü cok konuşuyor herkese iltifat ediyor üstüme kahve düştü gitti mendil aldı kantinden bana verdi senin için dedi kısık sesle neyse sonra sınıfa geldi o bizim sınfıttaki kızı korkuttu kahkaha attı eğlendi ondan sonra ben ona cok komık gülmeyi unuttum dedin ona onun duyduğunu biliyorum ondan sonra herkes laf söyleyince o herkese cevap verir ama bana gelince tepki vermedi sustu sırasına gitti oturdu sınıfta hoca bile laf söylese bir karşılığı olur ama bana gelince hiç karşılık vermedi atışmadı sabah kızlar selam verdi o cevap vermedi ama erkeklerle konuşuyor sohbet ediyor sonra sınıftaki bir erkek kızlar sana selam Veriyor neden cevap vermiyorsun dedi oda sınıftan uzaklaştı tenefüste oldu bilmiyorum herkese ters cevap verip kendini savunurken bana gelince bir şey yapmadı erkekler neden böyle
Güncellemeler
+1 yıl
Okurmusunuz aklıma geldi yazmak istedim
Güncellemeler
+1 yıl
Yardım edermisiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer