Yakın kankanızla aranızda bir sorun olsa sogur muydunuz?

Geçen buluşacaktık plan yapmıştık. Bir saat onceden aradım çıktın mı diye. yengesi hastaneye gidecekmis yegenlerine bakacakmıs. Hic "seninle bulusacaktık kusura bakma" bile demedi yani. Neyse yakın arkadasım dedim büyütmedim. Ama birkaç gün sonra attıgı bir mesaja ben 7-8 saat geç cevap verdim diye baya baya triplendi. Mesajına gec cevap veriyormusum böyle yakınlık mı olurmus kendisini önemsemiyormusum, yarın bulusalım diyecekmis ama ben böyle yapınca vazgecmis gerek yokmus filan. Tabi buna sinirlendim baya gıcık oldum. Yazdım baya en sonunda da dedim "böyle düsünen bir insana hayatımda yer yok zaten. benim yakın arkadaslık kavramım bu degil herhangi iki arkadas olarak devam etmemiz daha uygun olur" dedim. Konuyu çevirdi kendince ama yine de sacma yani. Ben fazla mı tepki vermisim sizce?
Yakın kankanızla aranızda bir sorun olsa sogur muydunuz?
Cevapla