Sümbüllerim açtı bugün, yaşasın. Kokulu çiçeklerin aşığıyım. Buram buram bahar kokan… Frezya, Yasemin, Sümbül… Peki sizin en sevdiğiniz çiçek hangisi?


Evet ama biz mutsuz etmeyi seçiyoruz. Yaşasın kötülük hihahahaha
En güzel haberci, Ömrü çok kısa ve kimsenin canın acıyor mu diye sormadan sevgisini sorguladığı o masum Papatya :)

Sonra, kokusu huzur veren ve aslında çoğu kişinin Gül bildiği Aşkın simgesi;
Kırmızı Karanfil..
Fesleğen ve sarı gül fesleginin kokusu çok hoş sarı gül mutluluk demek
Cevap
6Cevap
Çiçek denince gül geliyor aklıma.. Hem görüntü hem de koku olarak en sevdiğim.. 😄
Gül :( En azından yeniyo abla :(
Orkide en sevdiğim çiçektir gülü pek sevmem niye bende bilmiyorum 😅
Her çiçek mevsiminde güzel frezya tam zamani:)
Özel birinden ise bir başka kokarlar frezya benim için baskadir:)
Hanım eli
Şakayık
senn
Urfar
Kaktüs
Şakayık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?