Hayatındaki insana yeri geldiğinde "ne tarafta ineceksin" diyek kadar güçlü müsün?

Eğer onlar hala hayatınızda kalmak istiyorsa
Kendilerini geliştirecekler ya da uzaktan selam vermeye devam edecekler.
Gerektiğinde kalabilmek, gerektiğinde gidebilmek özgürlüktür.
Herkes şunu bilsin, sadece biri değil ikisi de bakidir.
Kendini geliştirenlerde; gitmek, kalmak vazgeçmek!
Hepsi mevcuttur gerektiğinde gözünü kırpmadan kullanır.
Hayatındaki insana yeri geldiğinde ne tarafta ineceksin diyek kadar güçlü müsün?
Hayatındaki insana yeri geldiğinde "ne tarafta ineceksin" diyek kadar güçlü müsün?
Cevapla