Daha fazla ibadet etmeme engel varmış gibi hissediyorum. Bu nedir sizce?

Günlük ibadetlerim dört dörtlük değil maalesef üstüne bir de zikir çekmek, Kuran okumak isterim ama sanki engel varmışta yapamıyormuşum gibi hissediyorum… Allah korusun da “başıma büyük bir imtihan mı gelmemi ibadetlerimi düzgün yapabilmem için?” gibi kendi kendime sorular da soruyorum. Bu nedir sizce?
Daha fazla ibadet etmeme engel varmış gibi hissediyorum. Bu nedir sizce?
Cevapla