Bir arkadaşım beni işe aldırmıştı kendisi cıktı şimdi bana oradan ayrıl yoksa konuşmam senle deyip duruyor detaya gelir misiniz?

1ay sartları cok guzel olan bı ıse gırdı kendısı benide aldırmasını istedim cv mi attım kabul edıldım ıse basladım hersey cok guzel gıdıyor aşırı memnunum ısımden arkadas bırıyle tartıstı ısten cıktı banada dıyor sende cık yoksa ömur boyu konusmam dıyor moralim bozuldu arkadasımıda kaybetmek ıstemıyorum ama böyle bı ısıde bulamam masa bası bılgısayar basında ıs cumartesı pazar tatıl sabah 9aksam 5 maası da cok ıyı ne yapsam sızce
Bir arkadaşım beni işe aldırmıştı kendisi cıktı şimdi bana oradan ayrıl yoksa konuşmam senle deyip duruyor detaya gelir misiniz?
Cevapla