Ve KIZLAR ‘siz erkek olsaydınız hangi karakterde bir erkek olurdunuz?🙈


Erkek olsaydım gizemli, cool, herkesle muhatap olmayan ama özü sözünü naifce dinlettiren 90 lı yıllarda mahallenin ağır abi delikanlı karizma adamları vardı şuanda da azınlıkta olsa da var bende Malkoçoğlu görünümlü öyle olurdum. 😉 (Arkadan bir Ezel müziği verelim Uğurcum)
Erkeklerin yazdığına bak ya 😂😂 knk işini gücünü bilen biri olurdum. Kadın olmanın verdiği avantajları falan kullanırdım 😊
Biliyorum 🌷knka hepsi trol zaten 😁🤣
Aynen 😂😂😂
Böyle şeker mi şeker tatlı bir şey olurdum erkekleri peşimden koştururdum 😂😂😂
😂😂😂🌺
Cevap
9Cevap
Cazgır ve çekilmez birisi olurdum sanırım. Kimseyi beğenmeyen bir tipte olma ihtimalim var.
🤣
sert kimseye yüz vermeyen göz göze gelmeyen kendini ağırdan satan ulaşılmaz bir kadın olurdum heralde
erkek olsaydim tam bi hayatsiz s.. erefsiz olurdum
Çok güldüm 🤣
Erkek olsaydım ama beni aldatan karaktersiz de kadın olcaksa onu bi şekilde ayarlar bana yaptığının aynısını yapardım 😏
iyi olan erkeklere beni sevecek olan bir erkeğe kadın olsaydım sapık muamelesi yapmazdım
Sert micazı olan.
Eekek kalmayı tercih ederim 😊
Tam or***pu olurdum :)
kadın olsaydım... teki olurdum :D
Şeyma subaşı
herkese verirdim ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?