Bir şey isteyince hiç olmuyor, sizde de durumlar aynı mı?

bir şey istediğim de veya heves ettiğim zaman olmuyor. Bu iki haftadır baya şeyler yaşadım. Normalde de olmuyordu ama bu sıralar çok olmaya başladı. Seviniyorum sonra bi aksilik çıkıyor olmuyor. Moralim bozuluyor. Artık hevesim kalmıyor bir şey yapasım gelmiyor. İsyan da etmek istemiyorum ama çok üzülüyorum. Daha sevinmicem diyorum. Sizdede öyle mi?
Bir şey isteyince hiç olmuyor, sizde de durumlar aynı mı?
Cevapla