
Siz o çocuğu hangi duygularla yaşatıyorsunuz?

Ben şimdi burada çok detaya girmek istemiyorum ama çoçuk yaştan bu yana yalnızlık görmüş bir çocuk olarak büyüklerim sayesin de içime merhamet, umut, sevgi, öfke, nefret ekmiştim.
Büyüdükçe öfke ve nefretin aslında bir çocuk için hayatın her alnında bir engel olduğunu fark ettim. Ben akvaryum da yalnız bir balıkken birden okyanusta kaldım. Bu büyük diyar da maalesef öfkeli olan değil zeki olan yoluna devam ederdi. Bende içim de sevgi ve merhametle yoluma o çocuğun gölgesi olarak devam ettim.
Valla sadece tırtılın karnını neyle doyursam diye düşünüyorum.
İçimdeki çocuk açlıktan öldü 😂
Cevap
4Cevap
Öyle duyguyla beslemiyorum.. Randomlarla besliyorum.
Heyecanla..
Sadece o zaman yaşadığını hissediyorum onun..
Öleli çok oldu içimdeki çocuğun..
İçimdeki çocuk öldü valla
Büyüyememek ve olgunlaşmamak duygusuyla
Sevgiyle beslerdim önceden...
Kitaplarla ve piano..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?