İnsanları idare etmek lider olmak bir şeyleri yapmak hedeflere ulaşmak insanı yorar mı?

Çalıştıgım için mi kendimi yorgun yahut rahatlama isteği oluşuyor yoksa daha iyisini yapabilir miyim
İnsanları idare etmek lider olmak bir şeyleri yapmak hedeflere ulaşmak insanı yorar mı?
Cevapla