Mazoşist miyiz biz? Neden topuklu giyiyoruz?

Topuklu botlarımı giyeyim dedim bugün bin pişman oldum. Şu an biz kadınlar mazoşist miyiz diye düşünüyorum kara kara 😂
Mazoşist miyiz biz? Neden topuklu giyiyoruz?
Cevapla