Boyle hissetmem normal mi?

Merhaba yasim size nazaran biraz küçük olacaktırki sizlerin beni anlaşmasında bir kolaylik sağlayacaktır:). Lisa öğrencisiyim yıllardır hep yaşadığım ve kimi zaman beni sinir krizine sokan bir sey yaklaşık ufaklık zamanlarından beridir yaşıtım çevrem ile öyle böyle bir arkadaşlık yaşayamadım ne olduysa ben anlaşamıyorum çocukların saçma canım konuşmaları dünyaya bakış acıları beni gerçekten güldürüyor ve onları acinicak bir halde görüyorum üst yaş çevremle ve karakterime uyum olan bir çok kişi gördüm v3 şu anda guzel arkadaşlıklar sürüyorum ama ailem ve göründüğüm sorunlarımdan dolayın yol gitttigim psikologlar olsun kendi yaş çevremle takılmam konusunda bir baskıda bulunuyor bu bir zaman sonra beni çok sinir ediyor.
Boyle hissetmem normal mi?
Cevapla