Gitmem çünkü herhangi bir insan uğruna çaba harcamayı bırakalı çok oldu. Böyle konuları aşırı akışına bıraktım, olacaksa kendiliğinden olsun. O çabaların bir de boşa çıkması var çünkü.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Gittiğiniz herhangi bir yerde orada çalışan kişiyi çok yakışıklı/Çok güzel bulursanız oraya tekrar gitmek ister misiniz?