Bunun için belli çizgilerim var. Eğer saydığım üç hareketi de yaparlarsa -kim olursa olsun- hayatımdan uçan yumrukla uzaklaştırırım o kişileri. Bazen bir bakışla, bazen bir sözle de bu kadar etki oluşturabilirim.
Bahsettiğim adımlar da basit: Kişisel alanıma 'izinsiz' girilmesi, sormadığım halde hayatıma müdahale edilmesi, yaptığım şeylerin önüne geçip engel olunması. Bunları birinin yaptığına şahit olursam daha fazla yaklaşmasına da, zehir vermesine de izin vermeden hayatımdan şutlarım. Ki insanların amacını, daha ilk adımından anladığımdan iş zehirleme aşamasına kadar gelmedi, gelmez de umarım. Ama olsa bile buna izin vereceğimi sanmıyorum ☾
Yok hayır buna izin vermiyorum. Hayatta en sevmediğim yapmadığım ve yaptırmadığım şeylerin başında bu durum geliyor. Yaşım küçük olsada insanlar üzerinde bir ağırlığım duruşum var. Tepkimi hemen koyar o insanlardan uzaklaşırım.
Hayır, müsaade etmem. Kimse beni manipüle edemez, yönlendiremez. Ancak yönlendirdiklerini sanabilirler, aslında benim onları yönlendirdiğimin hiç farkında bile olmadan hem de 😏
Maalesef bunu geç fark eden bir insanım. İnsanların niyetlerini ya da bana zarar verip vermediklerini ilk başta anlayamıyorum. Fakat anladığım an ya o insanları hayatımdan çıkarıyorum ya da mesafe koyuyorum. Bu can, bu ruh ve kalp de bize emanet sonuçta, başkalarının elinde heba olmaması gerekiyor.
Ben istemediğim sürece kimse beni etkileyemez 😄 Anlatmalarına müsaade ederim ama dinlediğimle kalır 🤷🏻♂️ Bir şey yapmak istemediğim sürece ölseler yaptıramazlar 😂
Ben izin verdiğim sürece biri beni üzebilir ve hayatımda varolabilir diye yaşamamı sağlayan yaralarımdan Allah razı olsun. Şimdi mi çok iyiyim tabi sorulur mu... 😊
Hayır hiçbir zaman buna müsade etmedim ama ilerde ne olur bilmem
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
O karakterde bir insan değilim. İnsanları dinlerim ama etki altında kalmam yaşadıklarım tecrübe ettiklerim karakterimin oturması ve kimseden etkilenmemeyi öğretti. Pek etkilenmiyorum tam aksine etkileyebilirim.