Sizce insanın içi ve dışı birbirine uymak zorunda mı?

Arkadaşımla yan yana durduğumuzda bile olgun dururdum.

Oysa her zaman küçük bir kız gibi olmayı sevmişimdir ve zaten kişiliğimde de öyle annelik havası yoktur ancak insanların görünüş neyse iç de öyle olacak gibi bir önyargısı olduğu için bazen içimdeki çocuğu kimse görmediğinden dolayı bunun beni zor duruma düşüreceğini düşünüyorum.

Sadece kıyafetlerimi daha spor seçmeye çalışarak yaşımı küçültmeye çalışıyorum 😊

Sizce dış görünüşün içe uymaması çok kötü bişey mi?
Sizce insanın içi ve dışı birbirine uymak zorunda mı?
Cevapla