
korkularınla yüzleşmek senin için cesaret işimidir sonunda gözyaşı varsa eğer, peki en büyük korkun kaybetmek mi kaybedilmek mi?
#istanbul_bey

Bir şey olacaksa yarın değil, birazdan değil, hemen olsun..
Lamı cimi yok.. Neyse olsun bir an önce.. Kaybetmekse kaybetmek.. Öyle uzatıp kaçmak tarzım değil..
Bir şeylere gebe yaşamak gibi geliyor.. Sevmem öyle şeyleri..
Korkularımla yüzleşirim çünkü kaçmak insana asla bir çözüm üretmez ya da korkularının bitiş sebebi olmaz. Ama en büyük korkum kaybetmek ya da kaybedilmek değil. En büyük korkum unutmak. Kalbimi kapsayan, bende büyük önemi olan Rabbi'mi unutmak ☾
Thanx ✰
🌸
Korkularım ;sevdiklerimi kaybetmek onların başına bir şey gelmesi, onların üzülmeleri. Bu korkuyla yüzleşmeyi asla ve asla istemiyorum..
teşekkür ederim
🌸
Cevap
1Cevap
Artık kaybetmek ve kaybedilmekten korkmuyorum hayat bu her şey başımıza gelebilir
Hayattaki tek korkum ölüm ve yüzleşmek istemiyorum
Zarar gelmesi
Tartışılmaz bile 👍
Güzel söylemiş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?