Arkadaşınıza sırrınızı veriyorsunuz ve bu sırrı dağıtıyor.
Ne yapardınız?
Ne yapardınız?
Bir daha arkadaşım olamaz. O yüzdendir ki herkese bana zarar verecek sırlarımı açmam onları kendi içimde saklarım. O sırları başkasıyla paylaşması beni olumsuz etkilemez. Sadece kendini diğer insanlara karşı da sır tutamayan ve karakterinde sorun olan biri olduğunu göstermiş olur.
O kisiyle olan arkadaşlığımı bitiririm. Benim için arkadaşlıkta birinci kural güven ve saygı. Güvenimin olmadığı ve bana saygısı olmayan biri ile devam etmem mümkün değil.
Cevap
4Cevap
ona güvenip anlatarak kendimin hata yaptığını düşünürüm. sonuçta o sadece bir dinleyiciydi, onu seçen bendim. kabullenirim hatamı önüme bakarım
Öyle bir imkan yok ama farz edelim öyle bir şey yaptı bir daha arkadaşlık biter
Sırrım var mı acaba :D
Laf taşıyan insanlardan hoşlanmam pek. Özellikle bunu kötü niyetli yapıyorsa zaten arkadaşım olmaz artık
2. Kişinin üzerini çizerim
Sır verdiğim kişinin biletini keserdim.
Muhabbeti keserim daha da konuşmam
Ulaşması için söylüyorum zaten
Sırlar paylaşılmaz.
Kimseye sır vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?