Herkese Merhaba 🙋🏻♀️
Gecen hafta bugün Patronum beni bir baska Dükkanina yardim etmek icin yolladi (bende ayni Markada calisiyorum, sadece Dükkanim farkli yerde) bende yardima gittim. O günden beri orada calisan birine galiba hoslanmak bile degil resmen ASIK oldum.. simdi düsünüyorumda yapcak hic birsey yok sanki… ben onu nasil unuturum acaba 🙇🏻♀️
Gecen hafta bugün Patronum beni bir baska Dükkanina yardim etmek icin yolladi (bende ayni Markada calisiyorum, sadece Dükkanim farkli yerde) bende yardima gittim. O günden beri orada calisan birine galiba hoslanmak bile degil resmen ASIK oldum.. simdi düsünüyorumda yapcak hic birsey yok sanki… ben onu nasil unuturum acaba 🙇🏻♀️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer