Kendine senaryo yazip resmen saatlerce onu canlandirma ve bundan keyif almam ama butun gunumu yemesi?

Merhaba, çok uzun bir süredir aynanın karşısına geçip konuşuyorum. Fakat asıl sorun kendimle konuşmuyorum, kendime bir senaryo belirleyip onu canlandırıyorum. Bazen kendimi o kadar kaybediyorum ki yapicagim işler hep aksiyo sizce napmaliyim
Kendine senaryo yazip resmen saatlerce onu canlandirma ve bundan keyif almam ama butun gunumu yemesi?
Cevapla