hayatı bilmiyordum 14 yaşımda pansiyonda kalmak zorundaydım ortaokulda başarılı bir öğrenciydim fen lisesine gittim ailem hep çalışmamı istedi ben de onlara uydum ağlasamda sızlasamda fen lisesini kazanabildim ama yurta kötü şeyler yaşadım yakın arkadaşım hep masum ve saf olduğumu söylerdi haklıymış pansiyonda dominant kişiler vardi dedikodular iftiralar vs şeyler oldu 2 haftada 16 kilo verdim ailem psikologa götürdü ama annem yanımdaydı sadece kitaptan etkilendim dedim okuldan çıkmak istedim izin vermediler duvarlar üstüme üstüme geliyordu her hafta eve gelsemde oraya gideceğimi biliyordum şimdii 19 yaşmdayım hatalarımı anladım ailemi seviyorum ama değer yargılarımız pek uyuşmuyor asosyal ve sesiz olmaktan kurtulabiilirmiyim yoksa artık kişiliğim böyle mi kalcak bilemiyorum ama değişmek istiyorum böyle yaşamak üzüyor beni hatalarımı şimdi anladım benim için umut var mı
Güncellemeler
+1 yıl
3 kere yaşamayı bırakmaya çalıştım olmadı canlı biri olup hayatı yaşamayı ve kendimi sevmeye çalışcam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer