20 yaşındaki biri eski hatalarını anlayıp değişebilir mi yoksa bu saatten sonra hep öyle mi kalır?

hayatı bilmiyordum 14 yaşımda pansiyonda kalmak zorundaydım ortaokulda başarılı bir öğrenciydim fen lisesine gittim ailem hep çalışmamı istedi ben de onlara uydum ağlasamda sızlasamda fen lisesini kazanabildim ama yurta kötü şeyler yaşadım yakın arkadaşım hep masum ve saf olduğumu söylerdi haklıymış pansiyonda dominant kişiler vardi dedikodular iftiralar vs şeyler oldu 2 haftada 16 kilo verdim ailem psikologa götürdü ama annem yanımdaydı sadece kitaptan etkilendim dedim okuldan çıkmak istedim izin vermediler duvarlar üstüme üstüme geliyordu her hafta eve gelsemde oraya gideceğimi biliyordum şimdii 19 yaşmdayım hatalarımı anladım ailemi seviyorum ama değer yargılarımız pek uyuşmuyor asosyal ve sesiz olmaktan kurtulabiilirmiyim yoksa artık kişiliğim böyle mi kalcak bilemiyorum ama değişmek istiyorum böyle yaşamak üzüyor beni hatalarımı şimdi anladım benim için umut var mı
Güncellemeler
+1 yıl
3 kere yaşamayı bırakmaya çalıştım olmadı canlı biri olup hayatı yaşamayı ve kendimi sevmeye çalışcam
20 yaşındaki biri eski hatalarını anlayıp değişebilir mi yoksa bu saatten sonra hep öyle mi kalır?
Cevapla