Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
Kendimi ağlarken merak etmem.. Sadece bir kere ağladıktan sonra yüzümü gözümü toparlamak zorunda kaldığım için aynaya baktım.. Bence ağlamak insana yakışıyor kim ne derse desin.. Ağlayınca insanın içinde kalan duygular özgürleşiyor ve bir parça masumiyet geliyor insana.. Tabi ki sulu göz olmamakta fayda var ama ağlamayı da korkunç bir şeymiş gibi görmemeli insanlar.. Keyifli günler..