Hayatınız da iş olur, arkadaşlık, aşk olur aklınıza her ne gelirse, içiniz de bulduğunuz konum da sevgi ve saygı hak ettiğiniz kadar mı? Yoksa eksik bir şeyler var mı?
Sizce hak ettiğiniz sevgi veya saygıyı görüyor musunuz?
Değer verdiğim insanlar hak ettiğimden bile fazla sevgi ve saygı gösteriyorlar bana. Hak ettiğim sevgiyi sadece aşk konusunda bulamadım. Genel olarak erkekleri ve fikirlerini düşününce, sevip sevilmeyi en çok hak eden erkeklerden birisi olduğumu düşünüyorum. Ancak bu yaşıma kadar daha hak ettiğimi bulamadım maalesef.
Arkadaşlarım hem sever hem sayarlar ama benim yaptığım çoğu incelik fedakarlık hep karşılıksız kalmıştır.. İş hayatında çalıştığım dönemde iş arkadaşlarım yiiaa bu kız bir iş yapmıyor niye bizim kadar maaş alıyor diye söylenir ama beni de çok severlerdi 😂 patronlarım çok severdi, patronların eşi çok sever ve sayarlardı da, çok destek oldular kendimi geliştirmem konusunda da, işi bırakmak istediğimde de çok ısrar ettiler keza gitme diye.. Ailem tarafından sonsuz sevgi ile büyütüldüm 🌸🙏 Aşk'da hiç sevip sevilmediğim olmadı şükür ❤
Merhaba Bence bu zor bir soru. Hepimiz daha fazlasını hak ettiğimizi düşündüğümüz için bişeyler eksik kalır. Verilen daima azdır ve bi noktadan sonra bunun hesaplaşması başlar. 3 gün mutluysak 4. gün şikayetler vesvese ve şüphe durumu artar hatta. Bi şekilde aynı döngünün içinde gider geliriz. Sevdim, sevildim, saygı ve da gördüm belki en ala saygısızlığı da. İnsan kendi konforlu alanından çıktığın da anlıyor esasında. Kaç adım gittiğinin hesabını tutan insanoğlu aldığını vermeyi bilmediği için belki de böyle...