Bir değil bin cümle bile söylerim de değer mi bilmem. Yola çıktıklarını yolda bulduklarına değişenler yolda kalmaya mahkumdurlar :). maalesef ki insanlar kıymet değer bilmediği gibi ilişki, arkadaşlık yönetmeyi de bilmez olmuşlar. Çoğunluk nerede ne yapıyorsa oraya düşen insanlar var. Oysa ki herkesin bir fikri, kararı, duruşu olmalı bu eksikleri yaşayan insanlar yüzünden ortalık kırık kalplerden geçilmiyor. Herkes bir dert için de devam ediyor. Ezel dizisin de dendiği gibi "her ihanet sevgi ile başlar"
Bir cümle kurmam az gelir diyormuşum kdoskdlsö. Şaka maka gerçekten az bu arada, ben affettim sırd vicdanımdan dolayı, küs kalmak istemememden dolayı, bu kadar duygusal olmamdan dolayı, yapamamadan dolayı, evet bunlardan dolayı çok kırıldı kalbim, bazen elimde oldu, bazen de elimde olmayan şekilde oldu. Yani tecrube olarak görmeye çalışıyorum tabi ki ama onlara söyleyecek sözlerim şunlar olur; " keşke biraz siz de alttan alsaydınız, belki de bu konuda sizden üst olmazdım." : )
Benim seni kırmamak için özenle seçtiğim kelimeleri sen beni yaralamak için kullanıyorsun. Bıktım artık düşünceli tarafın ben olmasından. Dilinin kemiği yok senin. Hassas olduğum yerleri bilip beni nasıl darmaduman edeceğini biliyorsun. Tabii seni affefeceğimi de...
önce kırıp sonrada hiçbir şey yokmuş gibi "yaşamaya devam ettiğim müddetçe senin yüzünü gülümseticem" diyen sevdiğime; -"sen daha kırdığını toparlayamıyorsun. yüzümü nasıl gülümseteceksin. önce kırdığını topla toplamazsan da hadi başka kapıya" demek çok isterdim ancak kırmak kin gütmek işim değil susup gitmeyi tercih ettim...
Elbet bizde biliriz lafi en inceden dokundurup icini acitmasini.. Lakin kiyiliyoruz ama kiyamiyoruz sevdiklerimize iste... @Ehlivukuf yazmış bende izin alarak kopyaladım 😅😂
ben sevdigimin kalbini kırmıstım istemeden üstünden iki ay gecti ama hala aklıma gelir ara ara ve üzülürüm o gunde dedim hala diyoeum cok uzgunum o dedigim seyler icin biliyorum sinir anınd bircok sey denir ama benim dediklerim de denmezdi..