Bu sitedeki bir yobaz yüzünden düştüğüm duruma bakar mısınız? Yardım edin lütfen?

Allah'ın belası zaten Takıntı Hastalığım var geldi bana bilim-kurgu fantastik türü kitapları okuyupno tür hikâyeler yazmak şirk dedi ya. Saçma biliyorum ama takıntılıyım ben. Dediği doğru diye çok korkuyorum. Şu anda var ya içimde acı var hatta nefesim bile daralıyor çok takıntı yaptığım zaman. Ağlayacağım ya. Ben hayat dolu bir insanım ama bu hastalık çok kötü! 😭😭😭😭
Güncellemeler
+1 yıl
İmlâ hatası olmuş bir yerde kusura bakmayın.
Bu sitedeki bir yobaz yüzünden düştüğüm duruma bakar mısınız? Yardım edin lütfen?
Cevapla