Allah'ın belası zaten Takıntı Hastalığım var geldi bana bilim-kurgu fantastik türü kitapları okuyupno tür hikâyeler yazmak şirk dedi ya. Saçma biliyorum ama takıntılıyım ben. Dediği doğru diye çok korkuyorum. Şu anda var ya içimde acı var hatta nefesim bile daralıyor çok takıntı yaptığım zaman. Ağlayacağım ya. Ben hayat dolu bir insanım ama bu hastalık çok kötü! 😭😭😭😭
Güncellemeler
+1 yıl
İmlâ hatası olmuş bir yerde kusura bakmayın.
Bu sitedeki bir yobaz yüzünden düştüğüm duruma bakar mısınız? Yardım edin lütfen?
@oskamks Benimdir büyük ihtimal. 2,3 saat önceydi sanırım. Böyle bir soru soran, 1 xper çikolata beyinli bir kardeşimize akıl yüklemesi yapıyordum. Muhabbet aynı buna benziyordu. O hesap sahibi de hikaye okuduğunu ve hikaye yazdığını iddia etmişti. Fakat, o zeka seviyesi ile yazabileceği tek hikaye şu olabilir
* Arkadaşlar koltuğa oturdum tv ye bakıyodum. tv canlandı. çok korkuyorum * Ve hikaye burada biter.
Sen değildin o. Ben seni bilmiyorum. Ben hastayım a*mk hasta hasta. Bana ruh hastası diyebilirsin ki öyleyim zaten. Emin ol ben böyle şeylerin hiç meraklısı değilim. Bu hastalığı yaşarsan beni anlarsın. Hem bir kişiyi "1 xper çikolata beyinli" diye aşağılamak nedir? 1 xper olunca gerizekâlı mı olunuyor? Guru'sun diye kendini bir şey sanıyorsun belli. Ben seni bilmiyorum. Bu sitede başka hesapta kullanmıyorum. Anladın mı?
İkinizinde internete "Obsesif Kompulsif Bozukluk" yazıp aratmasını rica ediyorum. Aşağılamak her zaman kolay gelir insana ve yine diyeyim bu sitede benim başka hesabım yok. Konuştuğum kişi Guru değildi. Xper seviyesi 7 idi. Allah ikinizin de ailelerine sabır versin.
Bakınız, profilimde bunlara ithafen ne yazmışım : Amanthema der ki; Maymuna denk gelirsen, aman he konuşma sakın. İzle uzaktan, yaklaşma sakın. Yoksa, hayatının sonu yakın. Senaryodaki maymunu bulana, beyin gelişiminde, boost etkisi yaratacak sihirli sözcükleri ileteceğim.
her neyse ben şimdi göğüs basmaya gidiyorum siz sakın basmayın. çünkü, göğüs basmakta şirk.
@amanthemapekii cahil mi? O sen olmayasın? İnsanların hastalıkları ile dalga geçecek kadar aşağılık birisin. Biz Müslümanlar ile dalga geçecek kadar da alçaksın. Allah'tan dileğim senin de bu hastalığa yakalanman. Umuyorum ki bu hastalığa yakalanır ve ne çektiğimi anlarsın kuş beyinli!
Sen müslüman olduğunu mu sanıyorsun cidden bi aynaya bak bence Din ve allah gerçek olsa bile, sen müslüman değilsin. Sen en fazla, şeytanın yaveri olursun. Cehaletim varisi seni Yalan söylemek, günah biliyorsun ama ***** gibi yalan sıkıyorsun :) Süslüman
@amanthemapekii s*ktirip gider misin? Müslümanım ben ve inancımı sorgulamak sana düşmez. Allah'tan dileğim senin de bu hastalığa yakalanıp beni az da olsa anlaman. Şeytanın yaveri sensin.
Muhterem kardeşim. Sen, hiçbir şey değilsin! Dini anlamamışsın. Dinin felsesine dair hiçbir şey bilmiyorsun. İmanlı olduğunu iddia ediyorsun da dinin temel taşı sükunet ve sevgidir.
sen ise yalan saçıp nefret kusuyorsun iğrenç bi tipsin neyse byee. Sefil hayatında başarılar
@amanthemapekii beni kendin ile karıştırmışsın. Ama neyse sana da b*ktan hayatında başarılar dilerim. Sen bu sitede gördüğüm en iğrenç tiplerden birisin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yobaz olduk iyi mi
kafan güzelmiş kardeşim. Seni, okuduğunu anlamaya davet ediyorum.
O senmiydin😄
@oskamks Benimdir büyük ihtimal. 2,3 saat önceydi sanırım. Böyle bir soru soran, 1 xper çikolata beyinli bir kardeşimize
akıl yüklemesi yapıyordum.
Muhabbet aynı buna benziyordu. O hesap sahibi de hikaye okuduğunu ve hikaye yazdığını iddia etmişti. Fakat, o zeka seviyesi ile yazabileceği tek hikaye şu olabilir
* Arkadaşlar koltuğa oturdum tv ye bakıyodum. tv canlandı. çok korkuyorum *
Ve hikaye burada biter.
Sen değildin o. Ben seni bilmiyorum. Ben hastayım a*mk hasta hasta. Bana ruh hastası diyebilirsin ki öyleyim zaten. Emin ol ben böyle şeylerin hiç meraklısı değilim. Bu hastalığı yaşarsan beni anlarsın. Hem bir kişiyi "1 xper çikolata beyinli" diye aşağılamak nedir? 1 xper olunca gerizekâlı mı olunuyor? Guru'sun diye kendini bir şey sanıyorsun belli. Ben seni bilmiyorum. Bu sitede başka hesapta kullanmıyorum. Anladın mı?
TM de geç reis uzatma alla sen deli çıktı bu. d
@oskamks Uzatırım kanka. Zaten zeka seviyesi düşük olanlarla, iletişin kurarım daima. Eğlenceli.
@Gri_Kelebek
al bu da sorduğun soru
Bune lan bu ne, ne alâka? ↗
Kardeşim allah ailene sabır versin
bu zeka seviyesi ile işin çok zor.
Bu bir hastalık değil
Buna "zeka geriliği" deniyor. Aşılabilecek bir şey. Bye
İkinizinde internete "Obsesif Kompulsif Bozukluk" yazıp aratmasını rica ediyorum. Aşağılamak her zaman kolay gelir insana ve yine diyeyim bu sitede benim başka hesabım yok. Konuştuğum kişi Guru değildi. Xper seviyesi 7 idi. Allah ikinizin de ailelerine sabır versin.
Geçmiş olsun güzelim bende hastayım ama bukadar buyutmuyorum
Bu cahiller çok tehlikeli ve yalancı oluyorlar.
Bakınız, profilimde bunlara ithafen ne yazmışım : Amanthema der ki; Maymuna denk gelirsen, aman he konuşma sakın. İzle uzaktan, yaklaşma sakın. Yoksa, hayatının sonu yakın.
Senaryodaki maymunu bulana, beyin gelişiminde, boost etkisi yaratacak sihirli sözcükleri ileteceğim.
her neyse ben şimdi
göğüs basmaya gidiyorum
siz sakın basmayın. çünkü, göğüs basmakta şirk.
@oskamks sende de mi Obsesif Kompulsif Bozukluk var? Geçmiş olsun sana da.
Yok ben şizofrenim daha beteri
@amanthemapekii cahil mi? O sen olmayasın? İnsanların hastalıkları ile dalga geçecek kadar aşağılık birisin. Biz Müslümanlar ile dalga geçecek kadar da alçaksın. Allah'tan dileğim senin de bu hastalığa yakalanman. Umuyorum ki bu hastalığa yakalanır ve ne çektiğimi anlarsın kuş beyinli!
Sen müslüman olduğunu mu sanıyorsun cidden
bi aynaya bak bence
Din ve allah gerçek olsa bile, sen müslüman değilsin. Sen en fazla, şeytanın yaveri olursun. Cehaletim varisi seni
Yalan söylemek, günah biliyorsun
ama ***** gibi yalan sıkıyorsun :)
Süslüman
@amanthemapekii s*ktirip gider misin? Müslümanım ben ve inancımı sorgulamak sana düşmez. Allah'tan dileğim senin de bu hastalığa yakalanıp beni az da olsa anlaman. Şeytanın yaveri sensin.
Muhterem kardeşim. Sen, hiçbir şey değilsin!
Dini anlamamışsın. Dinin felsesine dair hiçbir şey bilmiyorsun. İmanlı olduğunu iddia ediyorsun da
dinin temel taşı sükunet ve sevgidir.
sen ise yalan saçıp
nefret kusuyorsun
iğrenç bi tipsin
neyse byee. Sefil hayatında başarılar
@amanthemapekii beni kendin ile karıştırmışsın. Ama neyse sana da b*ktan hayatında başarılar dilerim. Sen bu sitede gördüğüm en iğrenç tiplerden birisin.
Çocuklukta hep dini kurallar ile yetiştirildin sanırım
Dine düşkünüm.
İlginç bı kafa yapın varmis
Hastalık bu. Elimde değil.
Dediği doğru bu arada üzgünüm ama öyle
Nasıl yani? Dediğini destekleyecek bir ayet gösterir misin?
Sen ne yasiyorsun
Yaşıyorum işte bir şeyler. Bilmiyorum valla. Ama takıntılarım çok saçma değil mi?
Yalan yik değişik geldi
Uydurmakta üstümüze yok masallah
Takılma sen o mala keyfine bak
Mesaj atsana bana