Hayata karşı duruşu nedir? Nelerden hoşlanır? Damak tadı nedir? En kırılgan tarafı nedir? Hayattan beklentileri nedir? Hobileri var mıdır?Sizce insanları bukadar tanımak gerekli midir?
Evet hepsini tanıyorum biliyorum. Hangi içeceği severler, hangi takımı tutarlar, burçları ne, nelere sinirlenirler nelere uyuz olurlar yapmaktan hoşlandıkları şeyler nelerdir falan.. Sinirlerini bildiğim için bende bilerek sinirlendiriyorum sevdiğim insanlara bunu yapmak çok hoşuma gidiyor hatta kendileri bile bu kadar tanıyamaz iken tanıdığım kişiler vardı bu kadar tanıdığıma şaşıran olmuştu Yani ben dikkat ediyorum zaten sevip önemsemeyen tanıma zahmetinde bulunmaz tanımaz yani beni de böyle tanıyan insanlar var hayatımda aynı şekilde