Hayvanları insanlardan daha çok sevmek bi hastalikmidir?

Arkadaşlar ben hayvanlari insanlardan daha değerli görüyorum bu psikiyatrik bı hastalikmidir. Gerçekten insanlar midemi bulandırıyor. Bazen keşke dünyaya bı böcek olarak gelseydim keşke bile diyorum insan olmaktansa.
Hayvanları insanlardan daha çok sevmek bi hastalikmidir?
Cevapla