İyi geceler...
Soru açık aslında ek bir açıklama bulamadım
.
Soru açık aslında ek bir açıklama bulamadım
.
Genelde evet.
Aurora iyidirrr
Bunu çok yaparım.
Cevap
4Cevap
Evet uyurum bazen film izlerim, bazen dışarda takılırım.
Haftaiçi 5 te uyanıyorum. 2 gibi de uyuyorum. 3 saat yetiyor bana.
Genelde öyle oluyor zaten..
Hayır erkenden uyurum
Geç uyurum. Uykum yoksa da hiç zorlamam. Uyumam.
Uykum yoksa uyumam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar