Şu siralar hayatim cok kotu. dusundukce kotu oldugumdan en keyif aldigim anlari hayal ediyorum ya da mutlu olacagim anlari neden?

Benm psikoljim bozukmu bakiyorum ortama durum kotu bende hayalle ayakta durmaya calisiyorum baska turlu mutlu olamiyorum ne yapmaliyim
Güncellemeler
+1 yıl
Hic yasamadigim yasamayi istedigim seylerde olabiliyo hayal kurmak diyebilirz
Şu siralar hayatim cok kotu. dusundukce kotu oldugumdan en keyif aldigim anlari hayal ediyorum ya da mutlu olacagim anlari neden?
Cevapla