Mesaj attıktan sonra o görmeden silmek... Yaparmısınız bunu çok sık?

Standart yazım hatalarının dışında çoğumuzun iyi bildiği bir davranış biçimi. Bir nevi mesajıma zamanında bakmalısın sinyali. Sağlıklı bir iletişim olduğunu düsünmemekle birlikte bunu yaptığımı da inkar edemicem :)

Siz yaparmısınız böyle bir şey?
Mesaj attıktan sonra o görmeden silmek... Yaparmısınız bunu çok sık?
Mesaj attıktan sonra o görmeden silmek... Yaparmısınız bunu çok sık?
Cevapla