Standart yazım hatalarının dışında çoğumuzun iyi bildiği bir davranış biçimi. Bir nevi mesajıma zamanında bakmalısın sinyali. Sağlıklı bir iletişim olduğunu düsünmemekle birlikte bunu yaptığımı da inkar edemicem :)
Siz yaparmısınız böyle bir şey?
Mesaj attıktan sonra o görmeden silmek... Yaparmısınız bunu çok sık?
buna ifrit oluyorum varya söyleyeceği bir şey varsa yaz neden geri siliyorsun ya da sileceksin neden yazıyorsn bunu sürekli yapan insanların numarasını siliyorum telefondan