Cadı olsaydın sihirlerini iyiye mi kullanırdın kötüye mi?

Senden cadı olsaydı iyi bir cadı mı olurdu kötü bir cadı mı?
Bence cadılık o kadar da kötü değildir.
Ameno, sociyos, adioss.. 🦁🦁
Ameno, sociyos, adioss.. 🦁🦁
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes iyilik peşinde ise, bu kötülükleri kim yapıyor olum ashsh
Cadı olsaydın sihirlerini iyiye mi kullanırdın kötüye mi?
Cevapla