Beni affettin mi Gerçekten iyi misin Nasılsın Bugün hava nasıl Keyfin yerinde mi Bir isteğin var mı üzülmedin dimi Yanındayım biliyor musun sorularını duymak istemiyorum çünkü yanımdalarsa bunu sormazlar , iyi olduğumu bilen birileri zaten bunu bilir ya da bunu sormaz rahatsız oluyorum. Sormak içinsorulan sorularda var sırf mesela ne zaman evleneceksin diye sorular sorana sinirlenen insan da var haklı da bu onun kişisel hayatı bana göre bu tarz sorular boş ve hayata burun sokmak gibi
Nasılsın? Neyin var? Neden böylesin bişey mi oldu? Ne yaptın? Neden mesaja dönmedin / aramaya dönmedin? Beni ilgilendiren birşeyi kendisini ilgilendiriyormuş gibi; yaptın mı? Ne oldu? Hallettin mi? gibi sorular. Beklenen birşeyin defalarca sorulması.
"Neden çalışmıyorsun?" Sorusunu duymaya tahammülüm yok artık. Keyiften çalışmıyorum. Yan gelip yatmak cazip geliyor ondan. Hayret bir şey ya. Keşke bir şeyi de kurcalamasa, merak etmese şu insanlar.
Birinin benden hoşlandığını, sevdiğini nasıl anlarım soruları. Ya arkadaş bu zamanda kimin ne istediği belli değil, herkes ayrı bir dengesiz. Anlamazsın yani artık kimin ne istediğini sormayın artık şu soruları