Bonsöyörler olsun bonjourlar olsun, arigate sokatate 👸🧸🥂


Hayat herkese eşit şartlar, eşit fıratlar vermiyor. Aynı ofiste çalıştığımız birisi şu an milyon dolarlarla oynuyor, biz aylık 8bin liraya çalışıyoruz. Aradaki fark haram ve hak yeme korkusu. Haram korkum olmasa ben de onun kadar kazanırdım ama huzurum olur muydu bilemem.
Hayır sahip olduklarımdan memnunum.. Daha fazlası için tabi ki çabalıyoruz hayat boyu ama şu an ki durumumdan şikayetçi olduğum için değil.. Bizi ayakta tutan yegane şeylerden biri ilerisi için çaba göstermektir.. Yani yerinde sayamaz kimse eğer yol almak istiyorsa. Zaman akıyor ve bir şekilde ileri gitmek için adım atıyoruz zaten istemesek de.. Otomatikman neden daha iyisi olmasın ki demeyen yoktur eminim.. Bunu ideal belirlemek için kullanıyorsak sorun yok fakat isyan moduna geçip hayatı kendine zehir etmenin alemi yok.. Keyifli geceler..
Elbette düşünüyorum. Şu an sahip olduğum her şey, sahip olmayı hak ettiğimden çok daha fazlası değil. Daha iyi şartlarda, daha iyi bir konumda olmayı hak ettiğimi düşünüyorum.
Bu kız bize dil oyunu yapıp habire kaptırıyor he aha yazıyorum buraya. :d
Elimde olanlar ile mutluyum. Gözüm yükseklerde değil, çünkü ayağım yerlere sağlam basıyor.
Dıraje pompai le essalametle le esseğğhh 🤣
Hahahahahahaha sende beni mi taklit ettin böyle hahahah🤣🤣
😅😅
Cevap
45Cevap
Düşünmüyorum, fazlası alerji yapıyor.😕
Aksine daha azini hakediyorum nede olsa mükemmel insanlar etrafıma topladığı için onlara ne desem az saygı duyuyorum
Kahve arkadaşım sen misin öyle moralim bozuk ki ne denk gelirse yazıyorum kim soru paylaşım soruyu paylasan kim bakmıyorum bile begenmeseydin onu bile anlayamazdim
Evet, bendim çarptımı kahve acaba
Baksana uyutmuyor insan içine birazcık uyku hapı atardı
hayır sahip olduklarım gayet yeterli Allah olmayanlarada versin (tek eksik okeyde taş calmicak bi sevgili 🤓)
Son sorumada beklerim 🌸🙏
inşallah 😊
Peki, inşallah 🤗
geldim yazdım bile 😊
Bu düşünceye sahip olmak beni hayatta hep bir beklenti içine sokar ve gereksiz yere mutsuz bir ruh haline davetiye çıkartır
Son sorumada beklerim 🌸🙏
Sahip olduğum her şeye sahibim. Fazlasını hak ediyorsam, elbet bir yerlerde karşıma çıkar, sabrediyorum.
Son sorumada beklerim 🌸🙏
Sahip olmam gereken herşeye sahibim. Sahip olamadıklarımın zamanı gelmedi.
Son sorumada beklerim 🌸🙏
Hak ettikleri mi aldığım da fazlasıni da alacağım:)
Hakettiğinde fazla fazla alman dileğiyle
Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için
Reca canımm ne demek
Benim için önemli bir an oldu duygulandım ilk defa böyle dilek aldım göz yaşım pıt etti :D
Bu dünya hassas kalpler için gerçekten cehennem gibi bir yer demi?
Ağlama beni de ağlatıcann😪
Beni anlayan biri olunca iki kat hassas iki kat cehennem yaşıyorum
Hemen bir mendil gönderiyorum:D
🧻Hönküre hönküre ağlasak mı ya rahatlarız içimiz açılır
Şarkısız olmaz bura da bir ağırlığımız var millet için de olmaz :D ben bir gizli köşe bulayım
Çok rica ediyorum başlangıcı müslümden değilde güllüden yapalım mı 👸🥂
Haydaaaa Güllü - Sabah olmadan olur mu
Yo, değmezmiş sana olsundu
Olsundu o zaman bir Müslüm de sen gönder
Yok dur sonra kamuran akkordan bir ateşe attın beni
Hayda tam arkadaş olduk sanıyordum hani sıralı gidecektik :(
Senin gecen olsun o zaman çal ve doldur meyhaneci
Müslümden de kaç kadeh kırıldı minnoş ayhh sarhoş gönlüm de
Tamam sıra sana geldi yiuvvv 💋💃
Hayır onu herkes bilir Mektup olsun
Aramıza kara kediler girdii yazamadımm 😪
Fark ettim bende unuttun sandım
Şimdi açıp dinliyorum spotifydan
Müslüm Gürses - Mektup bunu sana sevdircem:D
Dertli mektup diyor o mu
Bana bir mesaj atar mısın şu fenomenlikle ilgili bir kaç şey daniscam
Bazı konularda evet.. Kim hak ettiğini tam manasıyla alıyor ki..
Düşünmüyorum ama çok uğraştığım bir şey olmadığında da "napayım olmuyorsa"diye vazgeçmeyi de öğrendim zamanla :)
Nasibime düşenlerle mutluyum. Fazlasında gerçekten gözüm yok.
Elbette şu ortam da daha daha fazlasını hak ediyorum
Hayatta herkes emeğinin karşılığını alir kimse fazlasını eksiğini almaz ne ektiys3n onu biçersin misali
Son sorumada beklerim 🌸🙏
Her bir insan en iyisine layıktır sırf ben değil herkes.
Umrumda değil, niye isteyeyim hepsini mezara mı götüreceğim
Evet düşünüyorum ama bunu dert edip karalar da bağlamıyorum her zaman şükrediyorum
Hayır, sahip olduklarımı bile hak ettiğimi düşünmüyorum hatta
Herkes hakketigini alsa bir ütopya da yaşıyor olurduk 🙃
yatağın üstüne ayakkabı ile çıkmış allahım yarabbiim
Sahip olamadıgım için hak etmediğimi düşünmeye başladım.
Son sorumada beklerim 🌸🙏
Kendini bana nasıl tanitmissa bir ömür boyu öyle kalması
Benim değil başkasıninda düşünmesi daha mantıklı olur 😃😃
Haketmek kavramını hayatımda kullanmam
Son soruma da beklerim 🙏🧸
Parfümden anlamam ki
Olsun görsellik açısından fikir belirt
Belirttim
Teşekkür ederim bayıldım 🙏
Bayılacak bir yorum yapmadım ama rica ederim ne demek
Dobra bir görüş olmuş
Görünüş olarak belirttim kokularını bilmiyom
Evet öyle yapacaktın zaten tkrr dankeşön
Tekrr rica ederim fkfkdk
Ne zaman ihtiyacı. Olursa
Hakkım olsaydı olurdu
Son sorumada beklerim 🌸🙏
Hak ettiğimi eşşek gibi çalışarak elde ediyorum şansa bıraktığım olmuyor😅
Rabbim ne kadar vermişse yeter bana fazlasında gözüm yok
Hake ttiğimi düşünüyorum hwrkes kwndi için wn iyisini istemwli
Dusunurum ama sonra olmasi gereken bu derim ve hayatima mutlu mesut devam ederim
Haketmediğim için fazlasına sahip değilimdir belki moruk
Evet düşünüyorum ve bunun için çabalıyorum
Ohhh, rahat bir nefes aldımmm
Para hesapta 🤣
Sağ ol 🤣
Son sorumada beklerim 🌸🙏
Hep daha fazla isterim
Son sorumada beklerim 🌸🙏
Boa tarde , como voce estas
Bilmem baZen olabilir
Düşünüyorum ama rüyamda 😄
düşünmek bir şey ifade etmiyor ki
Hak etmiş olsaydım yaşardım diye düşünüyorum.
Her zaman öyle düşünürüm çünkü hak ediyorum
Sahip olmadıklarım istemediklerimdir😃
Düşünüyorum
Hakettiğimi yaşıyorum , çok şükür
Haketsem ne olur, yaşamadıktan sonraa
Olamadim ki hiçbir seye
Düşünüyorum çünkü çok üst düzey bir zekaya sahibim
Olanla yetinmeyi severim. Halimden memnunum
Düşündüğüm zamanlar oluyor
Hak ettiğimi düşünüyorum.
Evet çünkü çok akıllıyım süperim
Bugün varız hak kerimdir yarına
Son sorumada beklerim 🌸🙏
Hakettiğimden fazlasını yaşıyorum bence
herkes düşünüyordur bunu
Şükür diyorum fazlasına ihtiyaç duymuyorum
Düşünüyorum ama yetiniyorum
Evet
Kesinlikle öyle
Evet.
Fazlasıyla
Bu hayatı nasıl yaşadığına bağlı
Evet.
Bazen ama çok şükür mutluyum.
Zaten yeterince sahibim
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?