Bir kişiyle 6 yıl geçirebilir ve onu gerçekten tanıdığını asla hissetmeyebilirsin. Ya da biriyle 6 ay geçirip onu çocukluğundan beri tanıyormuş gibi hissedebilirsin. Hayat doğrusal değil.
Hayatınızda iyi ki tanımışım dediğiniz birileri var mı?
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Var tabi ki.. Reel hayatımda bir kaç dostum ve bir çok arkadaşım var.. Eğer buradakilerden bahsedeceksek @-Felaketce- @54srp @sssicaksutlukahvem @Acid_Qeenn canlarım var 🤩🤘🖤 Keyifli günler..
var herkes tanimali derim . hastane yoğun bakımı. özellikle buenu havada olan her kadın ve her erkek. hepsi bir sağlıkçı ic8n muhtaç bve gerekli. Iyi ki 24 yaşındaki bir kadın sol beyni wlinmis makineye bağlı çırıl çıplak yatıyor. altindan alıyoruz hasta bakıcısı olarak. et ve kemik önemli iste. o her tarafını sergileyen kadın ortada et kemik parçası olmuş. keza erkekler derseniz aynen. iyi görüntü ve ibret lazım