Sevgi diye bir sey var mi yoksa insan tamamen bencil bir varlik midir?

Bazen sevginin gercek olmadigini dusunuyorum sizdede bu his oluyor mu yani bana gore insan bencil bir varlık zorunluluktan seviyo veya seviyomus gibi yapiyo gibi hissediyorum siz?
Sevgi diye bir sey var mi yoksa insan tamamen bencil bir varlik midir?
Cevapla