Kendinize ait bir duruşunuz var mı? Mütevazı duruşa sahip olmak kötü mü?

Hem yapısal hem kendi içimdeki değersizlik/yetersizlik algısından dolayı mütevazı görünüyormuşum. Ideal duruşumu nasıl belirleyebilirim? Mütevazı görünmek eziklik gibi midir?
Kendinize ait bir duruşunuz var mı? Mütevazı duruşa sahip olmak kötü mü?
Cevapla