Eşyalarıma zarar vermekten bıktım. Benim gibi istemsizce sahip olduklarını hor kullanan var mı?

2 gün önce termos aldım 200 liraya, plastiğini çizdim. Bilgisayar aldım ve aldığım ilk gün yağlı ellerimle klavyeye dokundum arkadaşım ertesi gün gördüğünde ikinci el mi bu dedi. Temizledik birlikte. Kıyafetlerimi kendi kendime kesip biçiyorum bok gibi oluyor. Hiçbir şeyi özenli kullanamıyorum bence bu psikolojik bi rahatsızlık
Eşyalarıma zarar vermekten bıktım. Benim gibi istemsizce sahip olduklarını hor kullanan var mı?
Cevapla