Hayatım sıkıcı değildi öyle dönemler oldu lakin insanın elinde bunu düzeltmesi. Plansız düz yaşadığım zamanlar o kadar sıkıcı geliyordu ki bir düzen içerisinde daha mutlu hissettiğimi farkettim. Bu işin artık ekonomik kısmı da var evet hayat sıkıcılığının bir nedeni de bu artık nefes almak bile parayla olacak sanırım. Parasal kısmımda ise şükür öyle mükemmel zengin olmasam da borç isteyecek ya da parasız kalcak bir durumum olmadı henüz
Para bir araçtır, kullanmasını bilene. Para olur, hayati yaşama yeterliliğin olmaz. Ustasiysan bu işin, az parayla, güzel hayat yaşamak mümkün. Elbette ne sadece para ne de hayati yaşama uzmanlığımiz, tek başına olursa yetmez. İlla ki ikisi bir araya gelmeli.