Ölmeyi istemek kendini bu kadar yakın hissettiginiz oldumu?

Önce hevesimi kaybetmeye başladım öncelerde güzel olan her şey yavaş yavaş gereksiz gereksiz gelmeye başladı gözüme yaşamak gereksiz geliyor gülmek gereksiz geliyor sevmek uyumak uyanmak güzel olan her şey. Hayatıma aldığım her insan hevesimi yeşertti ve kırdı 😔her defasında yeniden hiç usanmadan. Ölmeyi istedim öyle de hissettim hiç ama hiç geçmeyecek bu içimdeki sızı kendime her yakıştıramasamda pes etmek üzereyim. Beni burdan al diyebilecegim hiç kimsem kalmadı 😔artık yolun sonuna gelmiş bulunmaktayim.(sadece içimi dökmek istedim dusunun bunları oturuota anlatacak bir kimse yok yanımda size anlattım sizde üzmeyin beni olur mu)🥺
Ölmeyi istemek kendini bu kadar yakın hissettiginiz oldumu?
Cevapla