Şu sıralar duyduğumda rahatsız olduğumu farkettiğim birkaç cümle var. Mesela Neden onu öyle yapmadın, ya da o an niye rahat olmuyorsun, panik yapma sakin kal. Arkadaşım o an öyle oldu yani, ne yapabilirim. Sanki sen benim yaşadığım şeyi yaşadın. Herkes nasıl da başkasının sorunları hakkında rahat rahat konuşabiliyor, niye öyle yapmadın diye. Bi de konu her ne olursa olsun benim alay edildiğini anladığım an buz gibi soğuyorum. Hayatımdaki en nefret ettiğim şey küçümsenmedir. Ne cümle kurduğu fark etmeksizin beni alaya alarak tek kelime bile etse karşımdaki sinir olurum. Saygı her şeyden önemlidir. Son olarak klasik kalacak ama takma kafana boş ver bee, hıhı anlıyorum gibi kelimelere uyuz oluyorum.
Evlenmeyi düşünmüyor musun cümlesi artık tiksindiriyor Sürekli bu cümleyi duyduğum için evlilik daha da itici gelmeye başladı İnsanlarda anlayış düşünce sıfır merak full