Hayatınıza asla dahil etmeyeceğiniz insan tipleri var mı? Üstten üsten konuşan insanlar, aşırı egoist insanlar ve bunun gibi özellikleri olan kişilerle çok fazla iletişim kuramam.
Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Kendini bir şey sanıp aslında bir hiç olan insanların benim hayatımda yeri yoktur. Çünkü bunlar bencildir, kibirlidir ve bir tek kendilerini düşünürler. Benden uzak olsunlarda nerede olurlarsa olsunlar.
Bu konuda önceliğim kesinlikle hep benci insanlar. Kendi bildiğini doğru olarak her zaman kabul edip insanların fikirlerini önemsemeyen insanlardan nefret ederim. İkinci sıramda ise yalan söyleyen insanlar haz etmiyorum etmeyeceğim. Son olarak da kin besleyen insanlar şüphe uyandırır hep şüphe insanı öldürür.
Başkalarına yaranmak için renk değiştiren belirli bir duruşu,çizgisi olmayan kişiler özellikle.. Sürekli insanlarla menfi anlamda uğraşan insanlarla kafayı bozmuş egomanyalar.. İnsanlarin değerleriyle dalga geçenler saygı duymayanlar vs. vs. liste bu şekilde uzar gider...
hayatımda sınırlı kişi var tercihim olarak sadece nişanlım, gerisi de zorunluluk olarak akrabalarım. şimdi şöyle diyim hiçbir insanın hayatımda yeri yok :d tanımaya bile değmezler.