Kişilik & Karakter Söylediğiniz yalanları haklı çıkartmak için kendinize ne tür yalanlar söylersiniz? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Her bir yalan aslında 2 tanedirBiri karşınızdakine söylediğiniz diğeri ise yalan söylemeyi haklı çıkartmak için kendinize söylediğiniz. Söylediğiniz yalanları haklı çıkartmak için kendinize ne tür yalanlar söylersiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Yalan söylemem, kendime bir şeyler uydurmak zorunda kalmam. :D mum gibi sönmesini bekleyemem 0 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı. Selam gadası 🙃Yalan insanın en büyük pişmanlığıdır. İnsan pişman olduğu zaman kendisine de yalanlar söyleyerek vicdanını rahatlatmak ister. En güzeli yalandan uzak durmaktır. 0 0 Yorumla
Ayzıiıttt Takip Et Master Yaş: 108 , eic 32% +1 yıl On lafından onbeşi yalan olan insanları görünce aman benim bir yalanımdan ne olacak diyorum ksjs şu var yalan söyleyeceğim durum olmuyor. 0 0 Yorumla
Misty-Eyes Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 95% +1 yıl Yalan söylemiyorum söylersem yalancısın kimse diyemez bana yaklayamaz çünkü : ) dürüst olmak en iyisidir. 0 0 Yorumla
FunnySunny Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Doğrusunu bilmeyi hak etmediler diyorum. Yalan değil ki öyle dkdj 0 0 Yorumla
Yazey47 Takip Et Yoda Yaş: 50 , eic 71% +1 yıl Yslan söylemem için çok çok sebebi olmalı öyle bir durum olmadı. 0 0 Yorumla
u 27esmerim Takip Et FenomenMaster Yaş: 38 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,8b cevap paylaştı. Yalan söylemem. 0 0 Yorumla
gecekusum3434 Takip Et Master Yaş: 54 , eic 88% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,8b cevap paylaştı. Kendime çok güzel yalan söylerim 0 0 Yorumla
Revesma Takip Et Guru Yaş: 50 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Mümkünse söylemem 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yalan söylemem, kendime bir şeyler uydurmak zorunda kalmam. :D mum gibi sönmesini bekleyemem
Selam gadası 🙃
Yalan insanın en büyük pişmanlığıdır. İnsan pişman olduğu zaman kendisine de yalanlar söyleyerek vicdanını rahatlatmak ister. En güzeli yalandan uzak durmaktır.
On lafından onbeşi yalan olan insanları görünce aman benim bir yalanımdan ne olacak diyorum ksjs şu var yalan söyleyeceğim durum olmuyor.
Yalan söylemiyorum söylersem yalancısın kimse diyemez bana yaklayamaz çünkü : ) dürüst olmak en iyisidir.
Doğrusunu bilmeyi hak etmediler diyorum. Yalan değil ki öyle dkdj
Yslan söylemem için çok çok sebebi olmalı öyle bir durum olmadı.
Yalan söylemem.
Kendime çok güzel yalan söylerim
Gerekliydi derim.
yalanın batsın yalancısın :p
Haklı bir sebebi varsa oda baskıdır
Mümkünse söylemem