Bazen en net sonucu görmek için denemek lazım, diğer türlü milyon tane ihtimal zihnine üşüşür durur. Peki sen genelde verdiğin kararlardan pişman mı olursun yoksa en azından deneyip kafanı rahat mı tutarsın?
Genelde verdiğin kararlardan pişman olan mısın yoksa en azından denedim diyen mi?
Pişman olurum. Denemiş olmak iyi hoş olur da, o pişmanlığı yaşamaktansa denememiş olmayı tercih ederim. Bir şeyleri yaşamadan da tecrübe edebilsek, bir şeylerden yaşamadan da ders çıkarabilsek keşke. İş işten geçince canım sıkılıyor...
Kolay kolay pişman olmam. Birisine zarar bile versem -tabi Allah korusun- olumlu bir yan bulurum. Ama bilinçli bir şekilde yapmam tabi bunu. Pişman olmam çok sık çünkü yaşadığım şeyleri sürekli tekrarlamak beni çok sıkar. Yani en azından denedim diyip rahat olanlardanım ben ๑
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Genelde az pişmanlık duyan biriyim ama şu an @54srp pişmanlıktan çıkamıyor emin ol 🤣🤣 Smelli soruya etiketleyeni kargalar kovalasın modunda eminim ahahah
En azından denedim demek kendini tatmin etmektir ve pişmanlık içerir. Önemli olan her zaman ben elimden geleni yaptım oldu ve olmadı demektir bu tecrübe edindiği ve kendine bir şeyler kattığını gösterir.
Tamam işte denedim demekte bir rahatlıktır zaten, pişmanlık içermez denedim olmadı işte, her şeyi yazmama gerek yok bence, altında yatan anlamları falan.😒😒😒
İşte herkesin anlayacağı türden olan şeyleri senin dediğin gibi alt anlamlarla birleştirirsem 5 yaşında ki çocuğa anlatır gibi anlatmak oluyor bu. He tezatım ve despotum tamam.👍 Var mı başka bişi? 😒
Denerim, genelde üzülür hüsrana uğrarım lakin almam gereken nasihati cebime koyar ve yoluma devam ederim. Bu güne kadar da verdiğim kararlardan ötürü pişman olmadım.
Pişmanlık duymuyorum. Denedim, sonuç ne olursa olsun denedim. Denemeyip keşke deneseydim demekten daha iyidir denemek. Genel olarak pişman olacağım kararlar almam
Sonuna kadar en azından denedimciyimdir !!! Hiçte pişman değilim nasip değilmiş diyip kafamdan siliyorum. Acabalarda keskelerle kendime ah ettirmiyorum 👍🏻
Kısa bir süreliğine elimden geleni yaptım en azından denedim diyerek kendimi kandırsam da bazen denedigim için bile pişman oluyorum uzun süreç içinde... İyikilerinizin keşkelerinizden fazla olması dileğiyle
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Pişman olduklarim cok oldu ya. En azindan denedim diyemiyorum artık her sey zararıma oluyor