Genelde verdiğin kararlardan pişman olan mısın yoksa en azından denedim diyen mi?

Bazen en net sonucu görmek için denemek lazım, diğer türlü milyon tane ihtimal zihnine üşüşür durur. Peki sen genelde verdiğin kararlardan pişman mı olursun yoksa en azından deneyip kafanı rahat mı tutarsın?
Genelde verdiğin kararlardan pişman olan mısın yoksa en azından denedim diyen mi?
Genelde verdiğin kararlardan pişman olan mısın yoksa en azından denedim diyen mi?
Cevapla